
Helpman’s 4 beloftes
Gegarandeerd de vrijheid om jezelf te zijn.
Bij Helpman’s Pasta’s doen we iedere dag ons uiterste best om je te voorzien van gemak, je blij te maken met vers eten en je te helpen tijd te winnen in je dag. Daar kun je op rekenen dankzij onze 4 garanties.
1. Snelle service
Onze grootste doel is dat wij je voorzien van gemak en je helpen tijd te besparen.
Als je via onze eigen website bestelt, (www.helpmans-pastas.nl), dan garanderen wij jou dat je bestelling voorrang krijgt op bestelling die we via andere platforms binnen krijgen. Een bestelling geplaatst op onze website wordt veel sneller bij je bezorgd dan als je via een bestelplatform bestelt. Dat kan tot wel 1,5 uur uur aan wachten schelen voor jou.
Hebben wij onze snelheid-belofte niet waargemaakt? Dan heb je recht op een compensatie. Zie hiervoor onze Delivery-beloftes en compensatie plan.
2. Vers en kwalitatief
Het draait niet om een zo laag mogelijke prijs maar om een zo hoog mogelijke kwaliteit voor een zo eerlijk mogelijke prijs.
De pasta die we gebruiken bestaat uit hoogwaardige durumtarwe en bevat geen dierlijke ingrediënten of toegevoegde smaakstoffen. Het is een van de hoogste kwaliteit aan pasta in Italië.
Wij hebben een 80% dagverse voorbereiding. 98% van wat wij aan verse producten voorbereiden is binnen 48 uur op. Hierdoor hebben we nauwelijks derving. Al onze pastagerechten worden vers gemaakt, direct nadat je hebt besteld. Wij gebruiken geen vooraf geprepareerde ingrediënten en gebruiken uitsluitend olijfolie om te koken. Zo ben jij gegarandeerd van een verse maaltijd.
3. Milieu bewust
In ons hele inkoop keten letten wij erop dat we, waar mogelijk, plastic vrij inkopen. Ook als dat betekent dat onze inkoop wat duurder zal zijn wanneer niet verantwoord zouden inkopen. Zo kun jij zorgeloos genieten van je gerecht zonder je druk te maken over je voetafdruk op de wereld.
4. Probleem? Opgelost!
Het maken en bezorgen van je gerecht(en) is mensenwerk. Dat betekent dat er ook fouten gemaakt zullen worden. Wij geven onze mensen de ruimte om fouten te maken, ervan te leren, beter te worden en dit zo goed mogelijk op te lossen. Is er een probleem ontstaan bij je bestelling? Wij lossen het direct op met een directe aanpak. Bel de vestiging waar je besteld hebt, leg het probleem uit en wij lossen het op.
Uitzonderingen
Wanneer komt vast te staan dat een besteller misbruik wil maken van de 7 Beloftes, behouden wij ons het recht om de 7 Beloftes niet na te leven en komen deze garanties te vervallen. In gevallen waarin de 7 Beloftes niet volstaan, is het oordeel van de leidinggevende van de betreffende winkel bepalend.